Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2008

Η σημαντικότητα του κενού.




Είναι πολλά πράγματα που δεν καταλαβαίνω.
Ξυπνώ, τρέχω, τρέχω, τρέχω, κοιμάμαι και ξανασηκώνομαι.

Αλλά είμαι εδώ και πάλι για εσάς και μόνο (προσκηνύστε το είδωλο, όπως το έλεγε στον κακό βεζύρη).

Μας έφυγε και ο αρχιεπίσκοπος και μείναμε χωρίς πνευματικό ηγέτη. Βασικά από τότε που είδε το DVD άρχισε να μην πηγαίνει καθόλου καλά και με το δίκιο του.
Πολλές φορές οι λέξεις και οι φράσεις γίνονται κατανοητές μόνο όταν βγαίνουν μέσα από την πραγματικότητα.
Ασπονδοι φίλοι χωρίς θέμα πλέον και η αντοχή των σχέσεων δοκιμάστηκε από τον πιο αμείλικτο εξεταστή, τον χρόνο.

Αλλά το μυαλό μου δεν είναι τόσο στην επικαιρότητα. Βασικά δεν ξέρω που είναι. Κάθε μέρα το χάνω και περισσότερο. Το γεμίζω με άχρηστες και χρήσιμες πληροφορίες, με ειδήσεις, με γνώσεις, με μουσικές, με προθεσμίες, με υποσχέσεις στον εαυτό μου, με τηλεοπτικές σειρές, με ταινίες.
Τώρα τελευταία βλέπω δύο σειρες. Η μια είναι η πασίγνωστη Heroes και η άλλη το τρισγνωστο Star Trek, τα πρώτα επεισόδια του 1967. Όπως φαντάζεστε η σύγκριση είναι άδικη. Το Star Trek νικάει κατά κράτος, τελειωτικά, απόλυτα, κλασσικά. Και όχι, δεν είμαι παρελθοντομανιακός, θέλω να κοιτάω μπροστά σε κάθε υφή του πολιτισμού μας. Άλλωστε όταν γυρίστηκε αυτή η σειρά δεν είχαν καν γνωριστεί οι γονείς μου. Τα επεισόδια είναι αυτοτελή το καθένα με την ιστορία του, τα διδάγματά του, τις αλληγορίες του, τα πολυεπίπεδα νοήματά του. Από την άλλη το Heroes θέλοντας και μη είναι μια καλοσερβιρισμένη αμερικανιά μέχρι τελικής πτώσεως. Πάντως και το Star Trek στο hollywood γυρίστηκε.

Και τελικά ποιά είναι η ουσία ?

Συχνά ταξιδεύω με την φαντασία μου. Ελεύθερα. Φεύγω από το σπίτι μου και στην διαδρομή κάνω μερικά πράγματα που τα χρωστούσα στον εαυτό μου από καιρό.
Με ένα απλό εφετζίδικο μαγικό αντιστρέφω τις κλιματολογικές αλλαγές και οι πάγοι αρχίζουν να ξαναπαγώνουν. Οι πολικές αρκούδες και οι πιγκουίνοι είναι πλέον χαρούμενοι και περισσότεροι. Η στάθμη της θάλασσας παραμένει σταθερή. Κλείνω και την τρύπα του όζοντος με την ευκολία που καθαρίζω την μύτη μου (είναι δύσκολη δουλειά πιστέψτε με). Τα απειλούμενα είδη απειλούνται πλέον μόνο από την Άντζελα Δημητρίου, αλλά τουλάχιστον έχουν αρκετή τροφή. Τα δάση πιάνουν μία πράσινη φωτιά η οποία τα ξεκαίει, τα αναδασώνει και γκρεμίζει μερικά αυθαίρετα και κάτι καζίνα.

Τα άσπρα σύννεφα γίνονται άρμα μου και πηγαίνω όπου υπάρχουν πετρελαιοπηγές. Με την ευκολία πεντάχρονου παιδιού που παίζει πατητό τις κλείνω και γεμίζω τις πόλεις με ηλιακούς συλλέκτες και αυτοκίνητα που κινούνται από βιοντίζελ το οποίο παράγεται από φύκια. Στην συνέχεια κάνω ένα διάλειμμα για να σκεφτώ.
Και σταματάω τους πολέμους. Όλους. Μέχρι να δω τι θα κάνω.
Εγκαθιδρύω πλανητική δημοκρατική κυβέρνηση που ως πρώτο μέλημα επιλύει όλες τις εδαφικές διαφορές και αφιερώνεται στην πνευματική, τεχνολογική και ειρηνική πρόοδο του ανθρώπου. Το ανθρώπινο γένος προοδεύει με την ευκολία που τα σκέφτομαι όλα αυτά.

Νιώθω ικανοποιημένος γιατί τα έχω καταφέρει καλά.

Θέλετε να έρθετε στον κόσμο μου ?

Τέλος πάντων η σημασία είναι ότι έχω όρεξη για γράψιμο. Σε διάφορα σημεία.

Adieu Papa, Adieu Papa

6 σχόλια:

Filippaul είπε...

wraios kosmos, agelika plasmenos! Isws pera tis fantasias sou na iparxei ena paromios, paralilos tou dikou mas :) Makari na vriskame tropo na taxidepsoume ws ekei...

Ayto to mind storm einai apolita fysiologiko gia atoma pou arxizoun na trelenontai me ta osa vlepoun kathimerina ston kosmo giro tous!

Ena kosmo akrivws antitheto apo ayton pou oneirevomaste emeis edw sto Blog! Mipws telika einai kairos na kanoume kati gia na min dialiontai ta panta giro mas kai na min vlepoume monaxa sta oneira ayta poy theloume na zisoume...?

Wellcome back Izi!!

Coach Alzheimer είπε...

Eimai sto strato tou teleutaious 2 mines. H ikanotita mou na skeftome exei ftasei se istoriko xamilo.

Comfortambly Numb

Pantos dikio exeis.

Unknown είπε...

eisai kai sy stis eidikes dynameis?

a re rambo zimia pou mas exeis kanei

Unknown είπε...

a kai kati allo, sto bionea leo na balo xoumoristika polls, deite ena pou evala gia arxi. einai kali idea lete ?

Coach Alzheimer είπε...

Aleksiptotistis.

Kali idea psifisa kiolas.

Filippaul είπε...

Den eida kati! :(